Politica de retur a produselor
Cadrul legal
- Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta:
- Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 30 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
- Dreptul de retur este valabil doar pentru clientii persoane fizice care au achizitionat produse de la magazinul online www.partycenter.ro.
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Exceptiile
Nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:
- baloane folie sau latex care nu se afla in ambalajul original sigilat
- materiale de training electronice (DVD-uri) si carti
- produse degradate, cu continut lipsa / diferit fata de cel livrat
- alte produse care nu pot fi valorificate dupa deschiderea ambalajului original (e.g. lampioane zburatoare, fluiere, trompete, artificii tort, etc.)
- articolele care intra in contact direct cu pielea sau cu alte parti ale corpului (e.g. masti, suflatori, costume, palarii etc.)
Exercitarea dreptului de retragere
- Consumatorul informeaza Radar Partycenter cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea unui formular de retur disponibil aici:
- Formularul completat si semnat va fi trimis prin email* la adresa comenzi@partycenter.ro urmand ca ulterior sa primesti instructiunile pentru trimiterea produsului retur.
* La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB;
* Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produsele cumparate;
* In maxim 3 zile lucratoare cumparatorul va primi pe e-mail un numar de inregistrare de retur (NR-RMA) si detalii privind aplicarea procedurii de retur.
Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare
1. Costuri suportate de catre cumparator:
- Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 30 zile lucratoare de la receptia produsului. ( art.14. punctul 2 )
2. Costuri suportate de catre vanzator*:
- Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului.
- Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
- Produs nefunctional in primele 48 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari la receptie.
*Nota (daca defectul de nefunctionare este semnalat in primele 48 ore de la receptie)
Rambursarea sumelor
- Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisa de catre vanzator(art. 13, punctele 1, 2, 3 si 4)
De retinut
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).